Maya 1 vecka

Idag blev Maya 1 hel vecka  gammal, tiden går så fort.

Igår var jag å Maya på läkarundersökning/hörseltest i enköping.Första gången på evigheter jag körde bil....de sista månaderna körde jag inte mer än inom bålsta å sista 4 veckorna körde jag inte bil alls så att åka till enköping var så kul att göra....
Undersökningen gik jätte bra, läkaren tyckte hon såg så söt å välmående ut....
Hon vägde Maya och hon vägde nu 3880 gram när hon nu var 6 dagar gammal...allltså 30 gram mer än födelsevikten så det var jättebra eftersom amningen inte funkat som den ska förns nu och bebisar går ju oftast ner i vikt i början så jag e så glad att hon gått upp över födelsevikten nu....

Sen hälsade vi på stefans jobb, alla tyckte hon  var så söt....sen blev det lite prat med tjejerna om förlossningen å allt...alla på stefans jobb e så underbara, älskar att vara där å snacka lite....Måste bara nu kolla in datum för att hälsa på mitt jobb men det måste bli nån dag när stefan e ledig och e hemma med Wilmer så jag kan träffa alla mina kollegor under deras rast....för går Wilmer på dagis blir det så sressigt å jag måste åka därifrån redan 1 och då har nästan inga rastat....

Idag har vi haft besök av kompis Rickard å min mormor å morfar å sen kom syrran å hennes kille hit en stund....
full dag blev det iaf....

sen har vi oxå lyckats sälja en takbox idag, stefan la ut den på blocket sent igår kväll å i morse halv 8 ringde en på den och han kom nån timme senare och köpte den...så skönt att bli av med den....

nu ska de tkäkas middag å sen ska jag hälsa på damerna uppe i hallen (handboll) ska bli så kul.....var så länge sedan......

Kommentarer
Postat av: Zandra

Kul med fullt hus, förstår att d e många som vill se henne :-)

Hoppas d va lyckat med hanbollsbesöket, snart så kan du oxå joina.

Kramar

2010-03-17 @ 18:28:20
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback