nedräkning= 10 dagar kvar

Idag e det som sagt 10 dagar kvar till beräknat, känns bra....kan bli tidigare eller senare....hoppas på tidigare..

Många som man vetat varit gravida nu har nästan alla fått så man längtar så mycket själv....
Vi vill alla i familjen att vi ska bli komplett snart=4.....

e oxå så nyfiken på vad det blir, jag har gissat på pojke hela tiden men när jag drömmer på nätterna så verkarjag drömma om en liten flicka i massa rosa.....så vi får se om det bara e vilseledning eller sant....
Vad det än bli så bli vi så glada....


Idag har Stefan å Wilmer varit å badat i bro simhall, de hade haft det kul med lite konflikter, det e en liten envis kille vi har.....sen så har de nu varit ute å åkt lite skidor utanför huset å busat....

nu ska jag mysa med dem...

kram

Kommentarer
Postat av: malin

EN FLICKA,, de blir en FLICKA!! (ialle fal vad jag tror;) ) så kan du se till att ploppa ut den snart så vi får se;) haha

2010-03-07 @ 12:26:28
URL: http://vanesak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback