Tiden går

Idag e Maya 11 dagar gammal å ska på sitt första "kalas", en kompis till oss fyller 25 å det ska firas....Jag e såklart den nyktra föraren som ser till att vi kommer fram å tillbaka....Wilmer får sova hemma hos sin mormor å morfar dagen till ära för det e inget kalas för barn förutom Maya då...som får hålla sig till mig under kvällen...

Har även haft besök av våra goda vänner Bea å Jimmy å deras hund Bilbo, vi fikade å de myste med Maya lite...Maya fick en jättefin klänning å body som hon får inviga i veckan och Wilmer fick oxå en present, en duplo grävskopa...han blev jätteglad....

Tiden hemma som sagt går fort, snart ska stefan börja jobba igen och jag ska vara själv med våra två små busar, ska bli kul å se hur snabbt man får  alla rutiner att funka osv....Ska bli kul iaf...
Maya å jag har fått sån fin kontakt de senaste dagarna, hon ler så glatt med ögonen när jag pratar med henne, snart kommer munnen å ler oxå...nära!!!
Hon brukar vakna av sig själv på nätterna när hon vill ha mat, ca 3-3½ timmes intervaller men inatt så vaknade hon inte förns 5 timmar sedan sista maten, det var skönt att få sova 5 hela timmar iaf....


var med Wilmer till doktorn i veckan oxå, visade sig att han hade öroninflammation, så nu går han på pencillin...tur iaf att han hinner bli frisk ng att gå till dagis på tisdag, hans första dag på 2 veckor...Han saknar dagis säger han, han vill dit och han ska gå dit, inte sitta vagn för han e stor nu....så det ska han få göra...får se om han e lika sugen på att gå på tisdag bara,men det återstår att se och vill han inte så behöver han inte....

NU ska jag packa en väska till Wilmer som han ska ha med sig till mormor å morfar....sen ska jag duscha å göra mig iordning.....

trevlig kväll alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback