Challenge

I 10 veckor kommer jag delta i ett challenge som Lofsan startat!
Detta e ett tränings challenge, vi får alla sätta egna mål utifrån våra egna förutsättningar! Våra mål ska kunna vara genomförbara!!
Jag har som mål att bli starkare, speciellt i mage/rygg( då jag har ett gammal diskbråck i ländrygg), vill bli tajtare i kroppen speciellt magen som är det jag mest av allt vill få bort!Jag vill känna mig stark!! Skulle oxå vilja klara att springa 5 km under 30 min( jag har haft svårt att springa tidigare pga hälsene inflammationer men nu är allt bra)
Jag vill gå ner 5 kg under denna challenge sen lite till efter det... Vill få bättre matvanor, har inte så dåliga nu men behöver äta mera regelbundet osv!!
Jag vill va i min livsform när jag gifter mig om 7 månader!!!
Skulle kunna skriva ner ännu mera då
Jag har många mål men de får fortsätta som sagt efter challengen!!!

Vill man så kan man gå in på lofsans challenge på Facebook och gå med och börja leva lite sundare om
Man nu känner ett behov av det.
10- veckors challenge heter det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback