Frieriet

I början av september i år åkte jag å Stefan till Göteborg alldeles själva, utan barn!!!
Gissa om vi längtat att få göra nåt för oss själva som ett par, verkligen rå om varandra!!! Vi började fredagen med en lunch nere på stan och sen tog vi spårvagnen till hotellet!!!
Väl där hade Stefan överraskat med att köpa champange, pol Roger!!! Så vi tog det lugnt på rummet å drack champagne å pratade å myste!!!
Sen skulle vi till Liseberg, vi ville ha lite "kul" som barn igen under resan!!!
Vi satte direkt igång å åkte massa attraktioner, jisses va jag var nervös, var länge sedan jag åkte nåt sånt här, men det var bara att köra på utan att tänka... Kul som bara den var det iaf!!
Vi käkade sedan middag inne på Liseberg, sen började vi vandra runt å kollade lite...
Vi bestämde oss för att åka pariserhjulet, vi satte oss å det började snurra... När vi väl kom högst upp på toppen stannade den och jag märkte att Stefan blev lite annorlunda, inte konstigt för precis då friade han till mig, jag började få tårar i ögonen, sa såklart JA!!!!
Detta var i mina ögon det mest romantiska!!! Helt fantastiskt var det!!!
jag ska bli fru Dahlstedt!! Vi som familj blir enade!!!
Älskar dig Stefan!!!
Snart 11 år som ett par och snart är vi även gifta!!!!


Kommentarer
Postat av: Zandra☆

Naaw! :-)

2011-12-02 @ 22:49:33
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Zandra☆

Naaw! :-)

2011-12-02 @ 22:49:34
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Camilla

finally!

2011-12-04 @ 12:30:49
Postat av: anna

Var länge sedan jag kikade in hos dig och det var en lunta skojjiga inlägg =)

Stort GRATTIS!!! Så skoj!

O så romantisk karl du har!!

Kram Anna

2011-12-28 @ 13:38:02
URL: http://annaochfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback