Planering

Ja man är ju som sagt uppe i mycket planering kring bröllopet, det viktigaste e klart som tex datum, kyrka och lokal!
Även inbjudningskorten är klara, ska bara lämnas in på tryckning!!
Inbjudningskorten har min syster och kille hjälp oss med... Jag och Stefan hade lite olika förslag och så sammanställde de det med lite olika designer och vi föll för just en och vi är så jävla nöjda rent ut sagt!!!
De är verkligen personliga, är lite förälskad i dem;)

Inser nu oxå hur mycket planering ett bröllop kräver!!! Kännt många gånger att nu ger jag upp, vi flyr landet och gifter oss på nån strand nånstans långt borta!!!
Men vi fortsätter ändå med ursprungs idéen!

Jag längtar iaf tills vi står där, herr å fru dahlstedt!!!

Har tittat på smycken de sista kvällarna nu, vad jag ska ha på mig, visar upp några idéer!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina smycken! Jag satt igår och kikade runt på massa vackra smycken, men klurigt att veta vad man vill ha.



Sv: Linda: Nej va roligt med samma datum! Varmt välkommen till bloggen :)

2011-12-14 @ 16:43:33
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Maria

Men oj! Ska ni gifta er, vad roligt!!:) grattis!!

2011-12-19 @ 09:18:13
URL: http://mariahaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt :) Och spännande! Hoppas att allt är bra med er och att ni får en underbar jul!

2011-12-19 @ 19:58:07
URL: http://mariahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback