Tattoo

Idag gjorde jag min efterlängtade tatuering eller avslutade det som var påbörjat!!!
För 3 år sedan gjorde jag en tatuering , skrev wilmer på min handled(min sons namn)... Blev dock inte alls så bra då han använde en för bred nål, så texten flöt ut lite!!!
Men idag så skulle jag äntligen göra resten, då jag även har min lilla dotter Maya!!!
Ville skriva Maya under wilmer på handleden, även få in fyra stjärnor som representerar min underbara familj, jag , Stefan, wilmer och Maya!!!
Tatueraren var så duktig å trevlig, han fixade även till wilmer tatueringen... Så nu ser det bättre ut!!
Jag e sjukt nöjd!!!

Stefan gjorde oxå sin tatuering , den e ännu snyggare!!! Så grymt snygg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback