Home!!

ytterligare en dag hemma bara, maya verkar må bättre nu iaf, hostar som bara den och höll oss vakna från halv elva igår å sen hela natten förutom 3 timmar som vi fick sova...Hon bara lekte å busade hela tiden, vår lilla bus tjej!!!
Idag tog brödet slut hemma så jag bakade lite scones, Wilmer å jag tog en till frukost , gott med scones, mumma!!!


Imorgon bär det av till Rättvik över helgen, var ju tanken att jag å mina vänner skulle åka  tjejvasan men jag var ju tvungen att hoppa av då min rygg pajade ihop för en månad sedan, har försökt  testa ifall det skulle gå iaf men klarade inte ens 2 km i en superenkel bana här hemma....känner mig deppad över detta men vill inte riskera att få men för livet...
Så det blir att kolla på¨tjejvasan istället  med en vän ¨å våra barn, sen träff av min allra äldsta vän sara med barn, var så länge sedan så det ska bli  jätte kul....sen en massa mys med mina föräldrar oxå...

Nu ska jag återgå till barnen....


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack! <3



Kul att du bloggat lite igen :-)

Hoppas Maya kryar på sej så att ni får mysig helg.

KRAMAR

2011-02-25 @ 12:27:54
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback