Typ 6 månader sedan sist!!

Vet än inte om jag ska börja blogga igen, men kände att jag bara måste uppdatera lite ändå...Ska kanske starta en ny blogg dessutom, om mina framtidsplaner (mer om det senare)

Wilmer e nu fyra år, stora killen....Kan inte förstå att det gått fyra hela år...Han hade sitt första kalas för kompisar och det kändes ganska lyckat iaf...Wilmer var jättenöjd!!
Maya då, imorgon e hon 1½ år...Hon går numer på förskolan tillsammans med Wilmer, dock olika avdelning.
Hon verkligen älskar att vara där och visar även där sin envisa, bestämda sida...skriker tills hon får som hon vill  :)

Hemma har vi renoverat ett badrum, tog bara 4 månader från början till slut...men nu e det skönt att det e klart...den renoveringen ledde till ett hål i väggen i hallen och nu måste hallen göras om...
Väggarna e spacklade så snart ska det målas å hittas nya möbler dit...kul men jobbigt att se pengarna försvinna..därför får vi se hur snabbt det köps in nåt nytt...

Bilen servades å måste lagas...chop chop så e ca 16000 kronor borta!!!
:(

Jag har genomfört två av mina fyra lopp i tjejklassikern....har varit så kul!!!:
Cyklingen kommer jag definitivt fortsätta med, ej simningen!!
Om 2 veckor e det dags för 1 mil löpning, kommer gå skit dåligt då jag ej kunnat träna som jag velat, hälen e helt paj så jag satsar bara på att ta mig igenom den....


Sen till det roligaste av allt, i fredags den 2 sep så var jag å stefan nere i göteborg.
Alldeles själva, utan barn...bodde på hotell å verkligen rodde om varandra...
Tillbaka till fredagen, vi drog till Liseberg å åkte massa  olika attraktioner, jisses vad hjärtat satt i halsgroppen ibland men kul var det..
Jag å stefan bestämde oss för att köra det klassiska pariserhjulet oxå...vi klev på och när vi var högst upp så stannar den, då passar även Stefan på att fria, - vill du gifta dig med mig?
Jag fick tårar i ögonen och sa ja såklart...
stefan hade tillochmed köpt en ring, från H&M, en stor sak, mest på skoj...kul iaf....
Han gjorde mig så lycklig denna kväll precis som alla andra dagar men detta var speciellt!!!

Så nu ska vi äntligen gifta oss efter 11 år tillsammans...nästa sensommar så e det dags!!
Kanske startar en familje,bröllops tränings blogg tänkte jag men ska tämka på det ett tag till!!!

LOVE YOU!!!

Bjuder på några få bilder från halvåret bakåt!!!









Kommentarer
Postat av: Zandra ☆

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATTIS GRATTIS!!!

Å vad roligt :-)



Tack för dina värmande ord tjejen.



Kul med en uppdatering, har minsann saknat de :-)

Skoj att ni börjat renovera och att ni förhoppningsvis blivit nöjda med resultatet.

Får kanske komma förbi och kika och fika och skvallra lite :-)

Sköt om dej

KRAMAR

2011-09-15 @ 08:50:51
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättekul att du bloggar igen!!! har kollat mellan varven, vill se vad lillkusinen har för sig. Jättegrattis till frieriet!!!!!!! Superkul!!!! Kram Hanna I Norrköping

2011-09-22 @ 22:32:00
Postat av: anna

Så fina bilder på dina barn! Hoppas ni alla mår bra!!



/Anna

2011-12-28 @ 13:40:41
URL: http://annaochfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback