Detaljer

Har den senaste tiden lyckats hitta lite assecoarer till mig och den stora dagen!
Köpt i mina ögon de perfekta örhängena och de finaste skorna med pricken över i't!
Örhängerna hittade jag på Lilly på Birger jarls gatan i Stockholm! Hade tittat på dem på nätet och ville ha den så när jag var där för två veckor sedan s fanns de där å de ville jag såklart köpa då!! Ska inte ha så mycket smycken eller rättare sagt, jag skippar halsband..blir örhängen, tiara och kanske ett litet armband !

Sen nu i veckan så var jag på den lokala bröllopsbutiken och beställde skorna jag ville ha!!!
De har verkligen det där lilla extra tycker jag, de är ju chockrosa( Candy heter dem)

Känns skönt att ha det klart oxå!!!
Nu kommer bilder på örhängena och mina skor fast här e de vita men ska vara chockrosa:)


Kommentarer
Postat av: Sara - kampen mot depression och bröllop i sikte!!

vilka fina, jag måste också börja spana efter smyken och skor. Rooligt =)

2012-02-04 @ 11:44:44
URL: http://pillrigt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback