Livet idag

Livet idag känns blandat, tuff! Försöker glädjas över det framtida bröllopet men min älskling men har svårt med det ganska mycket!
Jobbet har varit sedan en tid tillbaka riktigt tuff!
Det var en stund under hösten som jag kände att jag höll på att gå in i vägen av olika anledningar!
Jag har sedan dess mått dåligt psykiskt och även fysiskt då min rygg e paj igen!!!
Har verkligen svårt att se positivt på saker, har svårt att leka med mina barn( å jag som sagt att jag aldrig vill hamna där igen, rygg som e dålig och barnen är dem som kommer i kläm) men ny e det så igen!!!
Har nu bestämt mig för, vilket var ett tufft beslut då jag har många bra kollegor att söka nya jobb alternativt plugga!!!
Så nu får vi se vad man ska hitta på,hoppas på förändring snart!


Kommentarer
Postat av: Malin Näslund

Hoppas du mår bättre nu....KRAMAR!!!!

2012-02-18 @ 23:03:23
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback