Testat brudklänning

Igår så åka jag och min yngsta syster ner till den lokala bröllops butiken!
Väl där inne så var det ett hav av klänningar, många helt fantastiska och en del som inte föll mig i smaken!!!
Vi började titta igenom en stång fullt med klänningar och jag valde ut tre helt underbara klänningar...
Den första jag satte på mig var så snygg tyckte jag, speciellt kring bysten, sen fick man ett extra långt släp till också.. Den var iaf jätte fin men nåt saknades ändå, sen testade jag en till och det var verkligen ett BIG NO NO! Den satt inte alls bra på mig, jättefin klänning men inte på mig, sen den tredje, min favorit av dessa då den hade så mycket fina detaljer och materialen va så snygga så trodde jag att den skulle vara perfekt men icke, inge bra på mig heller... Kände mig då lite ledsen om jag verkligen skulle hitta nåt som passade min figur!!
Vi letade på nästa stång och då hittade jag en klänning som inte såg ut som mycket men nåt drog min uppmärksamhet!!!
Satte på mig den och WOW, den här är det!! Enkel med det där lite extra!!! Kände mig så vacker i den, då började jag testa skor!!! Hon visade mig först enbart skor som jag verkligen avskydde!! Frågade om hon inte hade nåt med där man visar tårna, och då tog hon fram de mest underbara skorna!!! Tänker inte avslöja mer om dem heller!!!

Jag har dock inte beställt nåt av dessa än då jag ska in till stan nästa helg och kila oxå!! Men har svårt att tro att nåt slår denna klänning! Skorna kommer jag nog köpa oavsett!!!
Det som var bra med denna butik var att skorna ingick i priset!!! Hur bra är inte det!!!

Helt fantastiskt känns det iaf efter denna provning<3

Ingen av bilderna nedanför är min klänning men är lite inspiration till vad sig vill ha

image description

 

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback