The weddingdress

Igår lördagså åkte jag och mina två brudtärnor in till Sthlm i uppdrag att hitta min bröllopsklänning! Jag hade ju en helt underbar klänning som jag hittat i Bålsta men jag ville ändå se några andra alternativ , ifall det fanns nåt bättre. Hade en klänning i huvudet sommar hittat på nätet, snarlik den från Bålsta.... Först gick vi mot Bröllopsbutiken intill st:eriksplan och direkt när man kom in så vill jag bara ut. Vilken otrevlig personal, eller en rättare sagt som var så otrevlig, hon förstörde all stämning....testade tre klänningar där, den första var en riktig dröm, så fin å satt bra oxå men priset var lite för högt, de resterande klänningarna var inte lika snygga så vi gick därifrån! Vi begav oss mot butiken Lilly på Birger jarlsgatan, den butiken jag sett fram mest imot att titta i då min drömklänning kommer därifrån som jag sett på nätet! Vi hade inte bokat tid så vi fick 20 min av dem innan nästa skulle komma,så himla snällt och ett helt annat intryck fick man av personal och butiken! Vilken butik, där skulle jag vilja jobba!! Den var helt fantastisk.... Tjejen som jobbade där frågade mig om jag hade några favoriter, å viss hade jag det...visade henne vilken jag sett på nätet och de hade en kvar i just min storlek, jag testade den och wow , jag ville inte ta av mig den...det var min klänning...jag hade bestämt mig, den skulle jag ha! Så jag köpte den där och då + ett par jättefina örhängen till bröllopet! Jag e så glad, den satt sm en smäck..... I love it!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback